Analityka internetowa - Warszawa

Analityka internetowa stron – inaczej Web Anlytics – stała się podstawą działań e-marketingu. Jest to proces, na który składa się gromadzenie danych, analiza, rekomendacje i podejmowanie konkretnych działań. To z kolei wpływa na poprawę działania serwisu internetowego. Dzięki analityce można określić potrzeby, oczekiwania i możliwości potencjalnych klientów, ale również pozwala ona uzyskać informacje na temat tego z jakich urządzeń korzystają użytkownicy, jakie kanały marketingowe są najbardziej korzystne czy w jaki sposób zoptymalizować proces składania zamówienia. To wszystko sprawia, że analityka internetowa sklepów e-commerce przekłada się na realne zyski.

Nasi specjaliści osiągnęli mistrzostwo w analityce internetowej, a klienci są zadowoleni z rezultatów współpracy z nami. Oferujemy wsparcie przy konfiguracji konta Google Analytics, wiemy również, jak ważna jest optymalizacja konwersji. Proponujemy także audyty User Experience stron internetowych. Do naszych działań należą teksty A/B, opracowujemy profile użytkowników oraz tworzymy raporty eksperckie. Współpraca z nami to dobry wybór, jeżeli chcesz zmienić swój biznes i poprawić swoje wyniki oraz zyski.

Otrzymaj darmową propozycję działań!

Skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie pomysł na korzystną kampanię!