Optimization – optymalizacja konwersji - Warszawa

Niewiele osób świadczących swoje usługi w Internecie zdaję sobie sprawę, że każda, nawet najmniejsza zmiana, nieważne jak mała może mieć wpływ na ostateczną liczbę osób, które zdecydują się na zakup towaru lub usługi. Czasami zwykła zmiana koloru przycisku, czcionki lub zmiana jednego słowa potrafi zwiększyć liczbę generowanych leadów nawet o kilkaset procent.
Optymalizacja konwersji polega na ciągłym wprowadzaniu małych zmian w witrynie, które mogą podnieść stopę konwersji. Na stronach internetowych znajduje się wiele elementów, które należy sprawdzić, przetestować czy systematycznie zmieniać.
Należy pamiętać o tym, że nawet najmniejsza zmiana może mieć ogromne znaczenie dla ruchu na stronie.

Otrzymaj darmową propozycję działań!

Skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie pomysł na korzystną kampanię!