Testy A/B - Warszawa

Testy A/B to zupełnie nowa metoda służąca do określania, czy konkretna zmiana wprowadzona w witrynie internetowej może wpłynąć pozytywnie na współczynnik konwersji. Metoda ta jest wdraża poprzez stworzenie zupełnie nowej strony internetowej zawierającej konkretne zmiany (strona B). Wyniki porównywane są z wynikami strony oryginalnej (czyli strony A). Wygrywa ta witryna, która ma lepsze wyniki pod względem konwersji. Pomimo jednak prostego założenia tej metody, w rzeczywistości rezultaty wymagają głębokiej analizy danych. Ponadto dają one również obraz interakcji użytkownika ze stroną internetową klienta. Aby jednak pojawiły się miarodajne wyniki, test musi zostać odpowiednio wdrożony, oraz musi zostać użyta odpowiednia zmienna.

Otrzymaj darmową propozycję działań!

Skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie pomysł na korzystną kampanię!