e-PR - Warszawa

Poprzez e-PR należy rozumieć wszystkie działania w zakresie Public Relations, jakie koncentrują się na aspektach związanych z internetem. Dzięki takiej aktywności można łatwo utrzymywać kontakt z mediami, kreować pozytywny wizerunek własnej firmy w sieci, lub rozwijać witryny internetowe w korzystnym kierunku.
Dzięki działaniom e-PR zwiększa się rozpoznawalność firmy w internecie, a także efektywność przedsięwziąć prowadzonych przez dane przedsiębiorstwo. Do narzędzi e-PR można zaliczyć przede wszystkim biuro prasowe on-line, konferencje prasowe on-line, które pomagają obniżyć koszty i zniwelować bariery terytorialne, a także marketing wirusowy. Ten ostatni polega na sprawieniu, aby internauci sami między sobą rozpowszechniali pozytywne informacje o firmie i jej produktach.

Otrzymaj darmową propozycję działań!

Skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie pomysł na korzystną kampanię!