Gmail Sponsored Promotion - Warszawa

Reklama jest skuteczna wówczas, gdy zachęciła zainteresowanego użytkownika do wykonania zamierzonej przez nas akcji. W przypadku GSP reklamy nie zniechęcają użytkownika przez zapychanie skrzynki spamem. Reklamę na poczcie Google można porównać do linków sponsorowanych.

GSP przypominają normalne wiadomości w skrzynce e-mail. Składają się one z nazwy firmy i krótkiego opisu reklamowego, a dodatkowo oznaczone są pomarańczową etykietką sugerującą, że jest to reklama. System GSP w łatwy sposób wychwytuje te wiadomości i umieszcza w odpowiedniej zakładce.
Bardzo ważne i wyróżniające usługę GSP na rynku jest to, że reklamy mają nienachalną formę i że są kierowane tylko do tych, którzy mogą być nimi zainteresowani.

Otrzymaj darmową propozycję działań!

Skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie pomysł na korzystną kampanię!