Sieci afiliacyjne - Warszawa

Koncepcja marketingu afiliacyjnego jest oparta na rozpowszechnianiu produktów i usług reklamodawcy na stronach internetowych przy założeniu, że użytkownicy danego serwisu www stanowią grupę docelową na reklamowane produkty. Jako przykład może posłużyć umieszczenie reklamy konta bankowego na stronach o tematyce finansowej.

Dzięki przestrzeganiu prostych zasad i skupieniu się nad doborem odpowiedniej tematyki można uzyskać największe korzyści.
W sieci afiliacyjnej można wyróżnić dwa rodzaje korzyści: te dla partnerów i dla reklamodawców.

Partnerzy zyskują prowizję na reklamowaniu produktów reklamodawcy, natomiast reklamodawcy rozpowszechniają swój produkt, zdobywają nowych klientów, a przede wszystkim wzrasta znajomość ich marki.

Otrzymaj darmową propozycję działań!

Skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie pomysł na korzystną kampanię!